Dizolvare / Lichidare voluntara

In cazul in care doriti dizolvarea / lichidarea voluntara a firmei, aveti nevoie de urmatoarele documente:

• copie a cartilor de identitate a asociatilor/administratorilor;
• copia ultimului act constitutiv;
• certificatul de inmatriculare (CUI) – in original;
• certificatul constatator de autorizarea activitatii – in original.
• certificat fiscal eliberat de ANAF – in original;
• bilant de lichidare – in original.

De restul documentelor pentru dizolvarea / lichidarea voluntara a firmei: Decizia Asociatului Unic, Hotararea Adunarii Generale, etc., ne ocupam noi.

Termenul pentru dizolvarea / lichidarea voluntara a firmei este intre 5-7 zile lucratoare de la formarea dosarului pentru Registrul Comertului – Etapa I.

Dupa publicarea in Monitorul Oficial a deciziei de dizolvarea / lichidarea voluntara a firmei – ce poate dura pana la 45 de zile – si dupa trecerea unui numar de 30 de zile de la publicarea acesteia in Monitorul Oficial, urmeaza Etapa II, care se face intr-un termen intre 5-7 zile lucratoare de la formarea dosarului pentru Registrul Comertului.

Tarifele pentru dizolvarea / lichidarea voluntara a firmei le gasiti AICI.

Ne puteti contacta la:
MAIL: office@infiintari-firme-bucuresti-ilfov.ro
TELEFON: 0767.429.878
BIROU: Bucuresti, sector 2, Zona D-na Ghica (putem stabili o intalnire in urma unei discutii telefonice)